Home2020-09-21T10:41:00+02:00

Op de Yogamat

Op de Yogamat is een kleine yogastudio waar ruimte is voor persoonlijke aandacht. Wil je hierover meer weten, kijk dan verder op de site of neem contact met me op.

Schrijf je in voor een yogales

Regelmatig leuke nieuwe weetjes

HEB JE EVEN GEEN TIJD OM NAAR DE STUDIO TE KOMEN? LUISTER DAN NAAR DE GRATIS YOGA NIDRA MEDITATIE.

gratis yoga nidra

Op deze website deel ik leuke weetjes en inspirerende informatie

Regelmatig nieuwe informatie

GEEN TIJD OM TE KOMEN? GEEN PROBLEEM, LUISTER NAAR DE GRATIS YOGA NIDRA MEDITATIE.
gratis yoga nidra

Op deze website deel ik leuke weetjes en inspirerende informatie

De driehoek (yogahouding)
De Kaars (yogahouding)
De boom (yogahouding)
Zittende Twist

Voor wie is yoga

IS YOGA GESCHIKT VOOR IEDEREEN OF MOET JE LENIG ZIJN?

Yoga is voor iedereen. Het maakt je lichaam soepeler en geeft verlichting bij stress, spanning en slapeloosheid. Yoga wekt energie op en helpt je om uit je hoofd te gaan en helpt je het zelfherstellende vermogen van het lichaam aanspreken.

Iedereen kan met de lessen meedoen. Kijk wel even naar welke les bij jou past. Ben je herstellende van een ziekte? Dan past Restorative Yoga goed bij jou. Wil je je kracht en soepelheid vergroten? Ga dan voor een Hathta- of Yin Yoga klas. Tijdens de lessen wordt rekening gehouden met het niveau van de deelnemers. Als een pose te zwaar blijkt, dan zal een alternatieve houding worden gegeven. In elke les worden de poses duidelijk uitgelegd. Er wordt gebruik gemaakt van props zoals: kussens, dekens, bolsters, deze zijn in de ruimte aanwezig.

De Laatste Berichten

LEES DE LAATSTE BLOGPOSTS

Alle berichten

Zittende Twist

By |juli 5th, 2020|Categorieën: Hatha yoga, Yin Yoga, Yogahoudingen|

Ardha Matsyendrasana Zittende Twist De twist strekt de wervelkolom en maakt deze soepeler. De houding maakt de taille slanker en is goed voor de ogen. Deze houding kan rugpijn helpen verlichten. Het is daarbij het belangrijk dat je niet over je grenzen heengaat.  Hoe kom je in de houding? Ga zitten met beide benen voor je uitgestrekt en je rug recht Buig je rechterbeen en zet je voet vlakbij je heup. Houd daarbij je voet plat op de grond. De linkervoet [...]

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

BLIJF OP DE HOOGTE EN SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF

    Ga naar de bovenkant